Powrót do archiwum

Szkolenie archiwalne

SZKOLENIE STACJONARNE - Pełne wykorzystanie potencjału marki firmy.
PO/0037/War/2021

Celem głównym szkolenia jest podniesienie świadomości w zakresie pełnego wykorzystania elementów brandingu na dwóch poziomach sprawności:

- na poziomie skutecznej komunikacji osobistej z odbiorcami zewnętrznymi marki, co prowadzi do wyraźnej identyfikacji imienia i nazwiska architekta na rynku
- na poziomie skutecznego wywierania wpływu na odbiorców marki firmy aby budować relacje na poziomie wartości i misji, inspirować klientów do zaangażowania i lojalności wobec marki.

2021-10-01

14:00 - 15:15

Co i komu sprzedaje MARKA?

W tej części omówimy zagadnienia związane z budowaniem marki. Zastanowimy się, co zrobić, aby marka była atrakcyjna wewnątrz i na zewnątrz firmy oraz co możemy zrobić, aby uwolnić się od silnej presji bycia poprawnym w komunikacji z klientem. Po tym module będziesz wiedzieć:
 
  • Czym jest koszyk wartości marki i jak przekłada się na pozycję marki firmy?
  • Czym jest „Błękitny Ocean” i jak wykreować nową przestrzeń dla marki?

15:15 - 15:30

przerwa

15:30 - 16:45

Jak zwiększyć rozpoznawalność marki w internecie?

W tej części omówimy potencjał social mediów poprzez odziaływanie marki osobistej twórcy marki. Przeanalizujemy, w jaki sposób rewolucja internetowa zmienia sposób komunikacji i co to oznacza dla marki firmy. Po tym module będziesz wiedzieć:
 
  • Czego nie robić i co obniża reputację marki firmy?
  • Jakich elementów potrzebujesz do zbudowania narracji marki w celu zwiększenia potencjału sprzedażowego?
 

16:45 - 17:00

przerwa

17:00 - 18:00

Jak rozwijać więzi z odbiorcami marki wewnątrz i na zewnątrz organizacji?

W tej części przeanalizujemy, o co trzeba zadbać, kiedy już budujesz markę w kontekście strategii długoterminowej np. planowanie rozwoju na międzynarodowych rynkach, podniesienie jakości i standardów itd. Omówimy w jaki sposób marka pomaga klientom dokonać wyboru Twojej oferty. Po tym module będziesz wiedzieć:
 
  • Jakie są etapy budowania marki firmy i marki osobistej?
  • Jak napisać komunikat prasowy marki?
W tej części tworzymy poznamy zasady storytellingu biznesowego.
Prowadzący

Buduje autentyczne marki premium, praktyk personal branding dla CEO i przedsiębiorców, trener biznesu, mentor, prezes Akademii Marki z Klasą.
Mówca, trener wystąpień publicznych oraz konsultant ds. komunikacji w międzynarodowych korporacjach. Od 2012 roku uczestniczy w przebudowie lub tworzeniu ponad 230 marek osobistych przedsiębiorców z całej Polski. Zachęca do myślenia w wielkim stylu i brania odpowiedzialności za swoje życie i sukces zawodowy.
Współtworzyła Polski znak towarowy Marka z Klasą, zarejestrowany w Urzędzie Patentowym Rzeczpospolitej Polskiej. Jest przekonana, że budowanie marki własnego nazwiska wymaga odwagi, za tym stoją bowiem właściwe wybory w biznesie, odpowiedzialność i etyka.
Posiada tytuł Master Business Trener, level superior. Jest autorką kursu budowania marki przedsiębiorcy Personal Branding „Bądź widzialna Marką” w Akademii Marki z Klasą. Ekspertka portalu Centrum Kariery Golden Line oraz rekomendowana ekspertka przez Brand24. Autorka licznych artykułów, wypowiada się jako ekspert dla tygodnika Wprost. Prowadzi rozmowy o marce na kanale YouTube Ewa Czertak, pisze bloga. Pasjonuje ją filozofia oraz savoir- vivre.
W Akademii Marki z Klasą rozwiązuje rzeczywiste problemy przedsiębiorców, zbiera doświadczenie oraz najlepsze praktyki ze zrealizowanych kilkudziesięciu półrocznych kursów Personal Branding. Akademię tworzy wraz z wyjątkowym zespołem ekspertów.

Miejsce
Pomorska Okręgowa Izba Architektów
Targ Węglowy 27
80-034 Gdańsk
Forma
Stacjonarne
Kontakt do organizatora

58 300 06 56
pomorska@izbaarchitektow.pl