nr szkolenia: DS/0055/War/2021
- Rozpoczęcie:
- 2021-11-25 o godzinie 15:00
- Forma:
- Internetowe
- Miejsce:
-
Dolnośląska Okręgowa Izba Architektów RP
Wróblewskiego 18
51-627 Wrocław
- Kontakt do organizatora:
- 71 344-33-69
dolnoslaska@izbaarchitektow.pl
- Czas trwania szkolenia:
- 3 godz.
Radzenie sobie z tzw. ‘trudnym Klientem’ (reklamacje / osoby roszczeniowe)
DS/0055/War/2021
Nabycie umiejętności rozwiązywania sporów z klientem w tym satysfakcjonującego rozwiązania sporu.2021-11-25
15:00 - 15:10
Powitanie uczestników szkolenia
Wprowadzenie do zajęć – powitanie i prezentacja celów / agendy.15:10 - 16:30
Część I
- Asertywnie i skutecznie, sztuka komunikacji interpersonalnej - radzenie sobie z tzw. trudnym Klientem
- Style zachowań interpersonalnych
- 5-stopniowa obrona granic
16:30 - 16:45
przerwa kawowa
16:45 - 18:00
Część II
- Sprzedaż w kryzysie zaufania Klienta, jak prosprzedażowo obsłużyć Klienta i jego skargę lub reklamację ?
- Obsługa Klienta win-win, model pracy z reklamacją
- Podsumowanie warsztatów
Prowadzący
Trener Komunikacji Biznesowej, certyfikowany Coach „Maxwell Leadership Certified Team”, członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców (www.mowcy.pl), psycholog.
Od roku 2003 stale aktywny w obszarze sprzedaży; 17 lat doświadczenia trenerskiego; ponad 1 100 dni szkoleniowych, w tym ponad 140 w trybie on-line; ponad 4 500 odbiorców szkoleń.
Wierzy w to, że jakość rozmów – w życiu, biznesie oraz przestrzeni publicznej – może dawać każdemu z nas ogromną satysfakcję. Dlatego inspiruje do zmian na poziomie postawy, abyśmy włączyli w sobie autentyczną ciekawość na drugiego człowieka. Wdraża pozytywne zmiany w świadomości ludzi, aby więcej słuchali, niż mówili, i chcieli obdarzać innych swoją uważnością.
Miejsce
Dolnośląska Okręgowa Izba Architektów RPWróblewskiego 18
51-627 Wrocław
Forma
InternetoweKontakt do organizatora
71 344-33-69
dolnoslaska@izbaarchitektow.pl