nr szkolenia: DS/0055/War/2021
- Rozpoczęcie:
- 2021-11-25 o godzinie 15:00
- Forma:
- Internetowe
- Miejsce:
-
Dolnośląska Okręgowa Izba Architektów RP
Wróblewskiego 18
51-627 Wrocław
- Kontakt do organizatora:
- 71 344-33-69
dolnoslaska@izbaarchitektow.pl
- Czas trwania szkolenia:
- 3 godz.
Szkolenie archiwalne
Radzenie sobie z tzw. ‘trudnym Klientem’ (reklamacje / osoby roszczeniowe)
DS/0055/War/2021
Nabycie umiejętności rozwiązywania sporów z klientem w tym satysfakcjonującego rozwiązania sporu.2021-11-25
15:00 - 15:10
Powitanie uczestników szkolenia
Wprowadzenie do zajęć – powitanie i prezentacja celów / agendy.15:10 - 16:30
Część I
- Asertywnie i skutecznie, sztuka komunikacji interpersonalnej - radzenie sobie z tzw. trudnym Klientem
- Style zachowań interpersonalnych
- 5-stopniowa obrona granic
16:30 - 16:45
przerwa kawowa
16:45 - 18:00
Część II
- Sprzedaż w kryzysie zaufania Klienta, jak prosprzedażowo obsłużyć Klienta i jego skargę lub reklamację ?
- Obsługa Klienta win-win, model pracy z reklamacją
- Podsumowanie warsztatów
Prowadzący
Trener Komunikacji w Biznesie, Przedsiębiorca - freelancer. Certyfikowany Coach i Mówca w „The John Maxwell Team”, psycholog, członek Polskiego Towarzystwa Metody Assessment / Development Centre; od 2003 r. stale aktywny w obszarze sprzedaży; 14 lat doświadczenia trenerskiego; ponad 950 dni szkoleniowych, w tym ok. 120 w trybie on-line; ponad 2 500 odbiorców szkoleń.
Miejsce
Dolnośląska Okręgowa Izba Architektów RPWróblewskiego 18
51-627 Wrocław
Forma
InternetoweKontakt do organizatora
71 344-33-69
dolnoslaska@izbaarchitektow.pl