Powrót do archiwum

Szkolenie archiwalne

weOFFICE, czyli co każdy uczestnik procesu inwestycyjnego - projektowania i aranżacji biur po pandemii powinien wiedzieć
WP/0074/Std/2019

Zapoznanie się z tematyką projektowania uniwersalnego szeroko rozumianej przestrzeni biurowej, aranżacją wnętrz umożliwiającą szybkie zmiany wykorzystania wnętrz w zależności od potrzeb.

Poznanie doświadczeń wynikających z czasu pandemii, która miała wpływ zarówno na sposób wykonywania pracy, jak i możliwości jej funkcjonowania w zamkniętej przestrzeni biurowej.

Poznanie praktycznych wskazówek i wytycznych pozwalających na "elastyczne" projektowanie i aranżowanie przestrzeni biurowej.

2022-06-07

13:30 - 14:00

Rejestracja uczestników

14:00 - 14:20

Integrator Emergency – na ratunek architektom, Dawid Kaźmierski, Firma Greenlite Media.

14:20 - 14:40

Biuro przyszłości – znakomite połączenie designu z nowoczesną technologią, Dawid Maruszak, IT Enterprise B2B Professional, Samsung Electronics.

14:40 - 15:00

Co nie mieści się w projekcie architektonicznym? – planowanie przestrzeni do efektywnej współpracy, Łukasz Klibisz, Solution Architect w Exclusive Networks Poland.

15:00 - 15:40

Powrót do biur. Rozmowa z Marią Lorenc, HR Development Manager & Workplace Expert w Kinnarps Polska o tym:

- co nas czeka w podejściu do przestrzeni pracy najbliższym czasie – ewolucja, rewolucja, czy powrót do biur
sprzed pandemii?
- czego nauczyliśmy się o przestrzeni pracy w czasie pandemii? Co zmieniło się w biurach w czasie ostatnich
dwóch lat bezpowrotnie? Czy wrócimy do tego, co było?
- o co chodzi z tą hybrydą? Hybrydowe biuro, czy praca hybrydowa?
- czy biuro post-pandemiczne jest kompromisem pomiędzy oczekiwaniami managerów a pracowników? Czy jest
miejscem realizacji potrzeb twórczych i społecznych zespołów?
- dlaczego działy HR uczestniczą w projektach biurowych i jaka jest ich rola?
- jakich biur potrzebują dzisiaj nasi klienci?

Rozmowę poprowadzi Aleksandra Krawsz-Kubica, Marketing & PR w Kinnarps Polska

15:40 - 16:25

Poczęstunek, business-mixer.

16:25 - 17:00

Prezentacja PIXEL oraz autorskie oprowadzanie.

Prowadzący

Od 2004 roku pracuje w Kinnarps Polska – spółce grupy Kinnarps AB, która jest największym dostawcą rozwiązań
biurowych w Europie. Od 2010 Maria jest odpowiedzialna za strategię rozwoju pracowników na rynku polskim i
komunikację wewnętrzną w firmie. Jako ekspert „Kinnarps Next Office” - narzędzia analitycznego wspomagającego
proces optymalizacji środowiska pracy, współpracuje z klientami podczas dopasowania przestrzeni pracy do kultury
organizacji i pomaga im w wypracowaniu Strategii Środowiska Pracy, a także wspiera zmianę i reorganizację ich
stylu pracy. Jej zainteresowania wiążą się z wyzwaniami współczesnego środowiska pracy intelektualnej, takimi jak
trendy społeczne i technologiczne, badania, zarządzanie zmianą oraz szeroko pojęta ergonomia

Absolwentka Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowego Studium Public Relations
przy Instytucie Filozofii i Socjologii PAN i Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych UW. Marketing & PR Director
w Kinnarps Polska, spółce-córce szwedzkiego koncernu Kinnarps AB - największego dostawcy rozwiązań biurowych
w Europie. Jest odpowiedzialna za strategię marketingową i komunikacyjną firmy na polskim rynku.

Miejsce
Biurowiec PIXEL (Kantyna)
ul. Grunwaldzka 182
60-166 Poznań
Forma
Stacjonarne
Kontakt do organizatora

61 855-08-46
wielkopolska@izbaarchitektow.pl

Organizatorzy

Współorganizator: eduArch



www.eduarch.pl
Organizator konferencji i szkoleń dla branży architektoniczno-budowlanej.