nr szkolenia: WP/0074/Std/2019
- Rozpoczęcie:
- 2022-06-07 o godzinie 13:30
- Forma:
- Stacjonarne
- Miejsce:
-
Biurowiec PIXEL (Kantyna)
ul. Grunwaldzka 182
60-166 Poznań
- Kontakt do organizatora:
- 61 855-08-46
wielkopolska@izbaarchitektow.pl
- Czas trwania szkolenia:
- 3 godz.
weOFFICE, czyli co każdy uczestnik procesu inwestycyjnego - projektowania i aranżacji biur po pandemii powinien wiedzieć
WP/0074/Std/2019
Zapoznanie się z tematyką projektowania uniwersalnego szeroko rozumianej przestrzeni biurowej, aranżacją wnętrz umożliwiającą szybkie zmiany wykorzystania wnętrz w zależności od potrzeb.Poznanie doświadczeń wynikających z czasu pandemii, która miała wpływ zarówno na sposób wykonywania pracy, jak i możliwości jej funkcjonowania w zamkniętej przestrzeni biurowej.
Poznanie praktycznych wskazówek i wytycznych pozwalających na "elastyczne" projektowanie i aranżowanie przestrzeni biurowej.
2022-06-07
13:30 - 14:00
Rejestracja uczestników
14:00 - 14:20
Integrator Emergency – na ratunek architektom, Dawid Kaźmierski, Firma Greenlite Media.
14:20 - 14:40
Biuro przyszłości – znakomite połączenie designu z nowoczesną technologią, Dawid Maruszak, IT Enterprise B2B Professional, Samsung Electronics.
14:40 - 15:00
Co nie mieści się w projekcie architektonicznym? – planowanie przestrzeni do efektywnej współpracy, Łukasz Klibisz, Solution Architect w Exclusive Networks Poland.
15:00 - 15:40
Powrót do biur. Rozmowa z Marią Lorenc, HR Development Manager & Workplace Expert w Kinnarps Polska o tym:
- co nas czeka w podejściu do przestrzeni pracy najbliższym czasie – ewolucja, rewolucja, czy powrót do biursprzed pandemii?
- czego nauczyliśmy się o przestrzeni pracy w czasie pandemii? Co zmieniło się w biurach w czasie ostatnich
dwóch lat bezpowrotnie? Czy wrócimy do tego, co było?
- o co chodzi z tą hybrydą? Hybrydowe biuro, czy praca hybrydowa?
- czy biuro post-pandemiczne jest kompromisem pomiędzy oczekiwaniami managerów a pracowników? Czy jest
miejscem realizacji potrzeb twórczych i społecznych zespołów?
- dlaczego działy HR uczestniczą w projektach biurowych i jaka jest ich rola?
- jakich biur potrzebują dzisiaj nasi klienci?
Rozmowę poprowadzi Aleksandra Krawsz-Kubica, Marketing & PR w Kinnarps Polska
15:40 - 16:25
Poczęstunek, business-mixer.
16:25 - 17:00
Prezentacja PIXEL oraz autorskie oprowadzanie.
Prowadzący
Od 2004 roku pracuje w Kinnarps Polska – spółce grupy Kinnarps AB, która jest największym dostawcą rozwiązań
biurowych w Europie. Od 2010 Maria jest odpowiedzialna za strategię rozwoju pracowników na rynku polskim i
komunikację wewnętrzną w firmie. Jako ekspert „Kinnarps Next Office” - narzędzia analitycznego wspomagającego
proces optymalizacji środowiska pracy, współpracuje z klientami podczas dopasowania przestrzeni pracy do kultury
organizacji i pomaga im w wypracowaniu Strategii Środowiska Pracy, a także wspiera zmianę i reorganizację ich
stylu pracy. Jej zainteresowania wiążą się z wyzwaniami współczesnego środowiska pracy intelektualnej, takimi jak
trendy społeczne i technologiczne, badania, zarządzanie zmianą oraz szeroko pojęta ergonomia
Absolwentka Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowego Studium Public Relations
przy Instytucie Filozofii i Socjologii PAN i Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych UW. Marketing & PR Director
w Kinnarps Polska, spółce-córce szwedzkiego koncernu Kinnarps AB - największego dostawcy rozwiązań biurowych
w Europie. Jest odpowiedzialna za strategię marketingową i komunikacyjną firmy na polskim rynku.
Miejsce
Biurowiec PIXEL (Kantyna)ul. Grunwaldzka 182
60-166 Poznań
Forma
StacjonarneKontakt do organizatora
61 855-08-46
wielkopolska@izbaarchitektow.pl
Organizatorzy
Współorganizator: eduArch
www.eduarch.pl
Organizator konferencji i szkoleń dla branży architektoniczno-budowlanej.