Powrót do archiwum

Szkolenie archiwalne

Budowanie marki Architekta
PO/0012/War/2024

Celem głównym szkolenia jest podniesienie świadomości uczestników w zakresie pełnego wykorzystania marki osobistej na dwóch poziomach sprawności
-na poziomie skutecznej komunikacji osobistej marki
-na poziomie skutecznego wywierania wpływu

2024-04-22

14:30 - 14:35

Powitanie uczestników arch. Aneta Niedziałek

14:35 - 15:45

Co i komu sprzedaje Marka?

Zagadnienia związane z budowaniem tożsamości marki. Kiedy marka osobista staje się atrakcyjna? Co zrobić, aby uwolnić się od silnej presji bycia poprawnym w komunikacji w mediach społecznościowych?
- Czym jest koszyk wartości osobistej marki i jak przekłada się na pozycję marki?
- Jak wykreować przestrzeń - „błękitny ocean” dla osobistej marki?

15:45 - 17:00

Jak zwiększyć rozpoznawalność marki?

Potencjał social mediów w obszarze oddziaływania i wywierania wpływu.
Co oznacza dla marki osobistej rewolucja internetowa i zmiana sposobu komunikacji?
- Co obniża reputację marki osobistej?
- Jakich elementów potrzebujesz do budowania wizerunku marki premium w celu zwiększenia jej potencjału sprzedażowego?

17:00 - 17:30

Przerwa kawowa

17:30 - 18:30

Jak rozwijać więzi z odbiorcami marki?

Jak rozwijać więzi z odbiorcami marki wykorzystując potęgę marki?
W jaki sposób marka pomaga klientom dokonać wyboru Twojej oferty?
- Jakie są etapy budowania wartości marki osobistej w strategii długoterminowej rok, trzy, pięć, dziesięć lat?
- Jak stworzyć spójną narrację marki z wykorzystaniem storytellingu biznesowego?
- Jak monetyzować osobistą markę?
Prowadzący

Buduje autentyczne marki premium, praktyk personal branding dla CEO i przedsiębiorców, trener biznesu, mentor, prezes Akademii Marki z Klasą.
Mówca, trener wystąpień publicznych oraz konsultant ds. komunikacji w międzynarodowych korporacjach. Od 2012 roku uczestniczy w przebudowie lub tworzeniu ponad 230 marek osobistych przedsiębiorców z całej Polski. Zachęca do myślenia w wielkim stylu i brania odpowiedzialności za swoje życie i sukces zawodowy.
Współtworzyła Polski znak towarowy Marka z Klasą, zarejestrowany w Urzędzie Patentowym Rzeczpospolitej Polskiej. Jest przekonana, że budowanie marki własnego nazwiska wymaga odwagi, za tym stoją bowiem właściwe wybory w biznesie, odpowiedzialność i etyka.
Posiada tytuł Master Business Trener, level superior. Jest autorką kursu budowania marki przedsiębiorcy Personal Branding „Bądź widzialna Marką” w Akademii Marki z Klasą. Ekspertka portalu Centrum Kariery Golden Line oraz rekomendowana ekspertka przez Brand24. Autorka licznych artykułów, wypowiada się jako ekspert dla tygodnika Wprost. Prowadzi rozmowy o marce na kanale YouTube Ewa Czertak, pisze bloga. Pasjonuje ją filozofia oraz savoir- vivre.
W Akademii Marki z Klasą rozwiązuje rzeczywiste problemy przedsiębiorców, zbiera doświadczenie oraz najlepsze praktyki ze zrealizowanych kilkudziesięciu półrocznych kursów Personal Branding. Akademię tworzy wraz z wyjątkowym zespołem ekspertów.

Miejsce
Pomorska Okręgowa Izba Architektów RP
Targ Węglowy 27
80-836 Gdańsk
Forma
Stacjonarne
Kontakt do organizatora

58 300 06 56
pomorska@izbaarchitektow.pl