TRUDNE SPOTKANIA NIE MUSZĄ BYĆ TRUDNE, o asertywności w zawodzie architekta (on-line)
WP/0038/Std/2024

Świadome kształtowanie relacji biznesowych w oparciu o jakość kontaktów z inwestorami i klientami, obustronną satysfakcję oraz budowanie zaufania.
Czym jest postawa asertywna i czy można się jej nauczyć? Kiedy asertywność się zaczyna a kiedy się kończy?
Rola asertywnej komunikacji w relacjach biznesowych.
Znajomość komunikacji asertywnej/nieantagonizującej – zasady, modele i techniki.

termin zgłoszeń – rejestracji w systemie szkoleniowym IARP – do 15 maja br., do godz. 14.00


2024-05-16

16:00 - 16:15

Czym jest asertywność, od czego się zaczyna a na czym się kończy.

16:15 - 16:30

Jak postawa asertywna wpływa na relacje biznesowe z inwestorami i klientami.

16:30 - 16:45

Jakie są podstawowe prawa rządzące procesem komunikacji asertywnej

16:45 - 16:55

Jak dbać o jakość w komunikacji z klientami i współpracownikami oraz inwestorami.

16:55 - 17:00

Przerwa

17:00 - 17:15

Rozróżnianie zachowań asertywnych, między uległością a agresją

17:15 - 17:25

Dlaczego warto być asertywnym?

17:25 - 17:35

Komunikat TY a komunikat JA, co gwarantuje szacunek i partnerstwo w komunikacji biznesowej?

17:35 - 18:00

Zadawanie pytań i prezentowanie swoich doświadczeń

Prowadzący

Od ponad 20 lat tworzy, współtworzy i wdraża kompleksowe programy szkoleniowe z zakresu rozwoju kompetencji pracowników, rozwoju kompetencji menedżerskich i rozwoju kompetencji osobistych. Na sali szkoleniowej przepracowała ponad 1500 dni.
Od ponad 8 lat aktywnie współpracuje z Okręgowymi Izbami Architektów RP.
Jest praktykiem design thinking, wdraża future thinking i innowacyjność w biznesie. W pracy skupia się na wymyślaniu autorskich programów, tworzeniu nowych jakości w organizacjach. Koncentruje się na uruchamianiu i pokazywaniu klientom ich potencjału, możliwości oraz zasobów.
Łączy doświadczenie sprzedażowe, menedżerskie i coachingowe, by jak najefektywniej wspierać klientów w procesie zmian i osiągania wymarzonych celów.
Oprócz szkoleń, specjalizuje się w tworzeniu i realizacji projektów rekrutacyjno-wdrożeniowych, mentoringowych, ścieżek kariery, ma również doświadczenie w realizacji projektów DC.
Od 2007 roku jest coachem praktykiem, zrealizowała ponad 450 procesów coachingowych i mentoringowych.

Miejsce
Wielkopolska Okręgowa Izba Architektów RP
Stary Rynek 56
61-772 Poznań
Forma
Internetowe
Kontakt do organizatora

61 855-08-46
wielkopolska@izbaarchitektow.pl

Cel
Zrozumienie i rozpoznanie postawy asertywnej. Świadomy wpływ na kształtowanie relacji biznesowych w oparciu o jakość kontaktów z inwestorami i klientami, obustronną satysfakcję oraz budowanie zaufania. Wiedza dotyczącą zachowań asertywnych i zachowań nieasertywnych – stawianie granic. Znajomość technik asertywnej komunikacji w relacjach biznesowych.
Aby zarejestrować się na szkolenie, musisz się zalogować!