nr szkolenia: PO/0101/Std/2024
- Rozpoczęcie:
- 2024-10-22 o godzinie 16:00
- Forma:
- Internetowe
- Miejsce:
-
Pomorska Okręgowa Iza Architektów RP
Targ Węglowy 27
80-836 Gdańsk
- Kontakt do organizatora:
- 58 300 06 56
pomorska@izbaarchitektow.pl
- Czas trwania szkolenia:
- 3 godz.
"Asertywność i budowanie jakościowej komunikacji we współpracy z Klientem"/ Szkolenie on-line
PO/0101/Std/2024
Szkolenie z zakresu jakościowej komunikacji interpersonalnej oraz wywierania wpływu w procesie sprzedaży i obsługi Klienta.3 główne elementy merytoryczne
1. Asertywna komunikacja w biznesie i relacjach
2. Aktywne słuchanie i budowanie porozumienia z Klientem
3. Sztuka zadawania pytań o wysokiej skuteczności
2024-10-22
16:00 - 16:05
Powitanie uczestników
16:05 - 17:05
Asertywnie, czyli jak?
Określimy różnice pomiędzy asertywnością oraz zachowaniami asertywnymi.
Znajdziemy odpowiedź na poniższe pytania:
* od czego zależy i co buduje naszą siłę do bycia asertwnym w życiu i w pracy?
* w jaki sposób komunikują się osoby o charakterystyce uległej i agresywnej, a jak osoby asertywne?
* skąd wynikają zachowania poszczególnych stylów interpersonalnych oraz
* co ryzykujemy zachowując się w określony sposób?
* w jaki sposób asertywnie odmówić i pozostać w dobrej relacji z rozmówcą?
Wskażę Uczestnikom kluczowe elementy, na które warto zwracać uwagę podczas pracy z Klientem – również takim, który jest ‘wymagający‘ i przekracza granice.
17:05 - 18:35
Wszyscy się komunikują – niewielu potrafi się porozumieć. Jak skutecznie porozumiewać się z innymi?
Przeanalizujemy model komunikacji interpersonalnej i określimy dwie kluczowe zasady, które znajdują szczególne zastosowanie w pracy z Klientem.
Szczegółowo omówimy wybrane składowe aktywnego słuchania, które wpływają na jakość procesu porozumiewania się z innymi. Wskażę, w jaki sposób korzystać z klaryfikacji wypowiedzi ora parafrazowania rozmówców, aby lepiej rozumieć, co inni do nas mówią.
Skoncentrujemy swoją uwagę na mocy pytań oraz generowaniu jakościowych pytań w dialogu z Klientem – aby ułatwić sobie diagnozę potrzeb Klienta i pogłębiać rozumienie oczekiwań innych.
Przeenalizujemy 4 poziomy słuchania oraz 3 filary budowania relacji, które leżą u podstaw efektywnej komunikacji interpersonalnej.
18:35 - 19:00
Pytania i odpowiedzi
Prowadzący
Trener Komunikacji w Biznesie, Przedsiębiorca - freelancer. Certyfikowany Coach i Mówca w „The John Maxwell Team”, psycholog, członek Polskiego Towarzystwa Metody Assessment / Development Centre; od 2003 r. stale aktywny w obszarze sprzedaży; 14 lat doświadczenia trenerskiego; ponad 950 dni szkoleniowych, w tym ok. 120 w trybie on-line; ponad 2 500 odbiorców szkoleń.
Miejsce
Pomorska Okręgowa Iza Architektów RPTarg Węglowy 27
80-836 Gdańsk
Forma
InternetoweKontakt do organizatora
58 300 06 56
pomorska@izbaarchitektow.pl