"Asertywność i budowanie jakościowej komunikacji we współpracy z Klientem"/ Szkolenie on-line
PO/0101/Std/2024

Szkolenie jest osadzone w kontekście współpracy Architektów z Klientami o różnym profilu. Łączy ze sobą temat efektywnej komunikacji interpersonalnej oraz sztukę asertywności w kontakcie z innymi. Szkolenie jest nasączone praktycznymi wskazówkami ze świata sprzedaży i obsługi Klientów. Głównym celem jest wyposażenie Architektów w kompetencje miękkie wspierające skuteczną komunikację z Klientami.

2024-10-22

16:00 - 16:05

Powitanie uczestników

16:05 - 17:05

Asertywnie, czyli jak?

Określimy różnice pomiędzy asertywnością oraz zachowaniami asertywnymi.

Znajdziemy odpowiedź na poniższe pytania:

* od czego zależy i co buduje naszą siłę do bycia asertwnym w życiu i w pracy?

* w jaki sposób komunikują się osoby o charakterystyce uległej i agresywnej, a jak osoby asertywne?

* skąd wynikają zachowania poszczególnych stylów interpersonalnych oraz

* co ryzykujemy zachowując się w określony sposób?

* w jaki sposób asertywnie odmówić i pozostać w dobrej relacji z rozmówcą?

Wskażę Uczestnikom kluczowe elementy, na które warto zwracać uwagę podczas pracy z Klientem – również takim, który jest ‘wymagający‘ i przekracza granice.

17:05 - 18:35

Wszyscy się komunikują – niewielu potrafi się porozumieć. Jak skutecznie porozumiewać się z innymi?

Przeanalizujemy model komunikacji interpersonalnej i określimy dwie kluczowe zasady, które znajdują szczególne zastosowanie w pracy z Klientem.

Szczegółowo omówimy wybrane składowe aktywnego słuchania, które wpływają na jakość procesu porozumiewania się z innymi. Wskażę, w jaki sposób korzystać z klaryfikacji wypowiedzi ora parafrazowania rozmówców, aby lepiej rozumieć, co inni do nas mówią.

Skoncentrujemy swoją uwagę na mocy pytań oraz generowaniu jakościowych pytań w dialogu z Klientem – aby ułatwić sobie diagnozę potrzeb Klienta i pogłębiać rozumienie oczekiwań innych.

Przeenalizujemy 4 poziomy słuchania oraz 3 filary budowania relacji, które leżą u podstaw efektywnej komunikacji interpersonalnej.

18:35 - 19:00

Pytania i odpowiedzi

Prowadzący

Trener Komunikacji w Biznesie, Przedsiębiorca - freelancer. Certyfikowany Coach i Mówca w „The John Maxwell Team”, psycholog, członek Polskiego Towarzystwa Metody Assessment / Development Centre; od 2003 r. stale aktywny w obszarze sprzedaży; 14 lat doświadczenia trenerskiego; ponad 950 dni szkoleniowych, w tym ok. 120 w trybie on-line; ponad 2 500 odbiorców szkoleń.

Miejsce
Pomorska Okręgowa Iza Architektów RP
Targ Węglowy 27
80-836 Gdańsk
Forma
Internetowe
Kontakt do organizatora

58 300 06 56
pomorska@izbaarchitektow.pl

Cel
Uczestnicy dowiedzą się na czym i w jaki sposób budować swoją postawę asetrywną oraz w jaki sposób komunikować się z Klientem, aby wzmacniać relacje i wzajemny szacunek. Uczestnicy poznają metody prowadzenia efektywnych dialogów z Klientami na różnych etapach współpracy oraz będą gotowi wziąć odpowiedzialność za jakość procesu porozumiewania się z Klientami. Uczestnicy nauczą się kluczowych narzędzi aktywnego słuchania i będą gotowi do ich wykorzystywania w pracy zawodowej.
Aby zarejestrować się na szkolenie, musisz się zalogować!