Sztuka mediacji w pracy Architekta
ZP/0113/Std/2024

ZAKRES MERYTORYCZNY

 Mediacje jako metoda prowadzenia rozmów biznesowych w zawodzie architekta.
 Jakie występują mechanizmy powstawania i eskalacji konfliktów oraz obszary,
w których najczęściej występują spory?
 Najbardziej efektywne techniki i strategie mediacyjne - skuteczne prowadzenie rozmów z inwestorami, klientami, podwykonawcami… Wspólne poszukiwanie rozwiązań.
 Na czym polega rozwiązywanie sporów podczas realizacji zleceń i prowadzenia inwestycji?

CELE

 Słuchacze usystematyzują wiedzę dotyczącą tego czym są mediacje oraz kiedy są niezbędną formą rozwiązywania konfliktów.
 Poznają etapy konieczne do przeprowadzenia w mediacjach.
 Poznają techniki i sposoby, jak skutecznie przygotować się i poprowadzić mediacje.


2024-11-19

16:00 - 18:00

Szkolenie

Prowadzący

Od ponad 20 lat tworzy, współtworzy i wdraża kompleksowe programy szkoleniowe z zakresu rozwoju kompetencji pracowników, rozwoju kompetencji menedżerskich i rozwoju kompetencji osobistych. Na sali szkoleniowej przepracowała ponad 1500 dni.
Od ponad 8 lat aktywnie współpracuje z Okręgowymi Izbami Architektów RP.
Jest praktykiem design thinking, wdraża future thinking i innowacyjność w biznesie. W pracy skupia się na wymyślaniu autorskich programów, tworzeniu nowych jakości w organizacjach. Koncentruje się na uruchamianiu i pokazywaniu klientom ich potencjału, możliwości oraz zasobów.
Łączy doświadczenie sprzedażowe, menedżerskie i coachingowe, by jak najefektywniej wspierać klientów w procesie zmian i osiągania wymarzonych celów.
Oprócz szkoleń, specjalizuje się w tworzeniu i realizacji projektów rekrutacyjno-wdrożeniowych, mentoringowych, ścieżek kariery, ma również doświadczenie w realizacji projektów DC.
Od 2007 roku jest coachem praktykiem, zrealizowała ponad 450 procesów coachingowych i mentoringowych.

Miejsce
ZPOIA RP
Jagiellońska
70-436 Szczecin
Forma
Internetowe
Kontakt do organizatora

91 434-74-64
zachodnio.pomorska@izbaarchitektow.pl

Cel
 Zrozumienie przez słuchaczy jakie są źródła konfliktów, jak można ich unikać lub minimalizować skutki.  Wiedza na temat czym są mediacje oraz kiedy są niezbędną formą rozwiązywania konfliktów.  Znajomość etapów mediacji i technik prowadzania mediacji.  Znajomość sposobów jak przygotować się i poprowadzić mediacje.
Aby zarejestrować się na szkolenie, musisz się zalogować!