JAK WYGRAĆ Z MANIPULACJĄ, rozpoznanie gry, obrona i … czasami kontratak (warsztaty stacjonarne)
WP/0124/Std/2024

Poznanie przyczyn skąd się bierze w ludziach potrzeba manipulacji.
Usystematyzowanie wiedzy dotyczącej tego, jak manipulacje wpływają na relacje z inwestorami i klientami oraz poznanie technik i sposobów, jak skutecznie się przed nią bronić.
Analiza tematu - czy mogą być „dobre manipulacje”?




2025-03-13

10:45 - 11:00

Rejestracja uczestników

11:00 - 12:00

Co to jest manipulacja, jakie są jej źródła, jakie wyróżniamy zachowania manipulacyjne oraz ich konsekwencje.

12:00 - 13:00

Czym się charakteryzuje postawa manipulanta, ze szczególnym uwzględnieniem zachowań inwestorów i klientów?

13:00 - 14:00

Przykładowe kategorie manipulacyjne

  1. Manipulowanie uczuciami,
  2. Gaslighting,
  3. Trójkąt dramatyczny,
  4. Dezinformacja,
  5. Wywoływanie skrajnych emocji.

14:00 - 14:30

Przerwa

14:30 - 15:30

Wybrane gry manipulacyjne wykorzystywane w negocjacjach z architektami.

  1. Kozioł ofiarny,
  2. Zobacz co przez ciebie zrobiłem,
  3. Wilk w owczej skórze,
  4. Dobry i zły policjant,
  5. Nagroda w raju,
  6. Sprzedaj tanio zdobądź reputację,
  7. Dokręcanie śruby,
  8. Szok - zasada konkurencji,
  9. PO - PO “przywal - odpuść, przywal odpuść”.

15:30 - 16:00

Jak rozpoznać, że ktoś nas wciągnął w swoją grę?

16:00 - 16:45

Prezentacja wybranych technik obrony przed manipulacją.

16:45 - 17:00

Przerwa

17:00 - 18:00

Częste błędy - dlaczego przegrywamy w “rozgrywkach” manipulacyjnych?

Prowadzący

Od ponad 20 lat tworzy, współtworzy i wdraża kompleksowe programy szkoleniowe z zakresu rozwoju kompetencji pracowników, rozwoju kompetencji menedżerskich i rozwoju kompetencji osobistych. Na sali szkoleniowej przepracowała ponad 1500 dni.
Od ponad 8 lat aktywnie współpracuje z Okręgowymi Izbami Architektów RP.
Jest praktykiem design thinking, wdraża future thinking i innowacyjność w biznesie. W pracy skupia się na wymyślaniu autorskich programów, tworzeniu nowych jakości w organizacjach. Koncentruje się na uruchamianiu i pokazywaniu klientom ich potencjału, możliwości oraz zasobów.
Łączy doświadczenie sprzedażowe, menedżerskie i coachingowe, by jak najefektywniej wspierać klientów w procesie zmian i osiągania wymarzonych celów.
Oprócz szkoleń, specjalizuje się w tworzeniu i realizacji projektów rekrutacyjno-wdrożeniowych, mentoringowych, ścieżek kariery, ma również doświadczenie w realizacji projektów DC.
Od 2007 roku jest coachem praktykiem, zrealizowała ponad 450 procesów coachingowych i mentoringowych.

Miejsce
Wielkopolska Okręgowa Izba Architektów RP
Stary Rynek 56
61-772 Poznań
Forma
Stacjonarne
Kontakt do organizatora

61 855-08-46
wielkopolska@izbaarchitektow.pl

Cel
Poznanie przyczyn skąd się bierze w ludziach potrzeba manipulacji. Usystematyzowanie wiedzy dotyczącej tego, jak manipulacje wpływają na relacje z inwestorami i klientami – zapoznanie się z konsekwencjami takich postaw. Poznanie przykładowych gier manipulacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem branży architektonicznej. Poznanie technik i sposobów, jak skutecznie bronić się przed manipulacjami. Przeanalizowanie tematu - czy mogą być „dobre manipulacje”?
Aby zarejestrować się na szkolenie, musisz się zalogować!