szkolenie online - KOMUNIKACJA W ZESPOLE
KP/0022/War/2025

Rada KPOIA RP zaprasza na kolejne warsztaty z zakresu komunikacji
interpersonalnej, które pomogą nam lepiej zrozumieć innych. A innym
lepiej zrozumieć nas.

KOMUNIKACJA W ZESPOLE

Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć! Dlatego czasem
tak trudno nam się porozumieć z klientami oraz współpracownikami.
Prawie, jak gdybyśmy mówili obcymi językami do siebie. Pamiętaj! Pięknie
się różnimy i cudownie się uzupełniamy.


2025-05-20

16:00 - 19:00

KOMUNIKACJA W ZESPOLE

KOMUNIKACJA W ZESPOLE
 
Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć!
 
Dlatego czasem tak trudno nam się porozumieć z Klientami oraz współpracownikami.
Prawie, jak gdybyśmy mówili obcymi językami do siebie.
 
Zapraszamy na szkolenie, które pomoże nam lepiej zrozumieć innych.
Pamiętaj! Pięknie się różnimy i cudownie się uzupełniamy.
 
Co w ramach zajęć?
  • Poziomy dojrzałości zadaniowej pracownika (teoria Kena Blancharda);
  • Mocne strony i potrzeby każdego z 4 poziomów dojrzałości zawodowej;
  • Mapa Zespołu w kontekście najważniejszych aktywności pracowników oraz ich poziomu dojrzałości zadaniowej;
  • Przekazywanie instrukcji a delegowanie zadań –jak to zrobić i z kim?
  • Wyznaczanie celów i egzekwowanie zadań;
  • Efektywne prowadzenie spotkań indywidualnych oraz narad zespołowych.
Nasze szkolenie poprowadzi
pan Tomasz Markowski.
Trener sprzedaży i komunikacji w biznesie.

Certyfikowany Coach i Mówca w „Maxwell Leadership”.
Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń
i Mówców (www.mowcy.pl).
Psycholog (Społeczna Psychologia Biznesu).
18 lat praktyki szkoleniowej, ponad 1 150 dni
oraz 6 000 Uczestników szkoleń, warsztatów i prelekcji.
Przez ponad 10 lat związany z korporacjami finansowymi jako Sprzedawca, Trener
i Menedżer Sprzedaży. Obsługiwał Klientów indywidualnych oraz sektor MSP.
Wykorzystuje wiedzę praktyczną oraz doświadczenie sprzedażowe, prowadząc
interaktywne warsztaty rozwojowe.
Twórca szkoleń sprzedażowych i programów autorskich: „Myśl Pytaniami W Życiu
I Sprzedaży” oraz „Zbuduj Efektywność Osobistą”.
Obszary eksperckie:
- Profesjonalna obsługa Klienta,
- Komunikacja interpersonalna i sztuka wywierania wpływu,
- Wystąpienia publiczne.

Pracował dla: Pekao SA, PKO BP, BGK, Enea, Circle K, Orange, EMPIK, KGHM, T-
Mobile, Grupa PZU, Warta, Electrolux, Pilkington, Arcelor Mittal, Tauron oraz PGNiG.


________________________
wymagana jest również rejestracja w ZOOM przez niżej podany link
https://zoom.us/meeting/register/CkAMXNZPRO6X8y9Kow_yng


Po zarejestrowaniu otrzymasz e-mail potwierdzający, zawierający
informację, jak dołączyć do spotkania.

 
Prowadzący

Trener Kompetencji Komunikacyjnych i praktyk w obszarach:
-obsługi Klientów,
-zarządzania zespołami i przywództwa,
-sprzedaży doradczej produktów i usług.
- komunikacji interpersonalnej i sztuki wywierania wpływu,
- wystąpień publicznych.
Specjalista w prowadzeniu procesów rozwojowych, coachingowych oraz sesjach Development Centre dla kadr menedżerskich.

Miejsce
Kujawsko-Pomorska Okręgowa Izba Architektów
Niedźwiedzia 7/2
85-103 Bydgoszcz
Forma
Internetowe
Kontakt do organizatora

52 345-56-46
kujawsko.pomorska@izbaarchitektow.pl

Aby zarejestrować się na szkolenie, musisz się zalogować!