Powrót do archiwum

Szkolenie archiwalne

Warsztaty umiejętności zarządzania czasem oraz organizacji i efektywności pracy architekta
PD/0001/War/2016

Metody zarządzania własnym czasem i wydajnością oraz sposobami zwiększenia efektywności działania poprzez korzystanie z harmonogramów, ustalanie priorytetów i zmianę sposobu oceny ważności spraw.

Elementy składowe kosztów pracy oraz techniki prawidłowego zarządzania kosztami i należnościami.

Podstawowe zasady higieny pracy, dbanie o równowagę i rozdział pomiędzy pracą a życiem osobistym.

2016-02-10

15:00 - 15:15

Rejestracja uczestników

15:15 - 16:15

Organizacja czasu i poprawa efektywności według metody GTD Davida Allena. +

16:15 - 17:15

Efektywność i motywacja

17:15 - 18:00

Propedeutyka negocjacji

Prowadzący
Miejsce
Restauracja "Wariatka" przy Teatrze Dramatycznym im. Al. Węgierki
Elektryczna 12
Białystok
Forma
Stacjonarne
Kontakt do organizatora

85 744 70 48
podlaska@izbaarchitektow.pl