Gdzie kończę się JA, a zaczyna INWESTOR - warsztaty z asertywności
WP/0033/War/2016

Warsztaty z usystematyzowania wiedzy dotyczącej asertywności i doskonalenia umiejętności stosowania technik asertywnych. Świadome kształtowanie relacji zawodowych, eliminowanie sytuacji stresujących i emocjonalnych. Umiejętność rozróżnienia zachowań i komunikatów asertywnych.

2017-03-02

09:45 - 10:00

Rejestracja uczestników

10:00 - 12:00

Czym jest asertywność?

  • Definicje i zasady asertwności.
  • Rozróżnianie zachowań asertywnych, między uległością a agresją.
  • Dlaczego warto być asertywnym?
  • Warunki asertywności – zachowania niewerbalne, słowa klucze, itp.

12:00 - 12:15

Przerwa kawowa

12:15 - 14:15

Komunikacja asertywna

  • Trudna rozmowa z klientem, dlaczego jest trudna?
  • Komunikat TY a Komunikat JA.
  • Różnica między krytykowaniem a konstruktywną krytyką.
  • Reagowanie w sytuacji niezrozumiałej lub niesprawiedliwej krytyki.
  • Umiejętność mówienia NIE.

14:15 - 14:45

Przerwa na posiłek

14:45 - 16:45

Techniki asertywne

  • Zdarta płyta.
  • Demaskowanie aluzji.
  • Wyrażanie przekonań i opinii.
  • Odmawianie.

16:45 - 17:00

Przerwa kawowa

17:00 - 18:00

Przykłady zachowań i dyskusja

Prowadzący
Absolwentka Wydziału Historycznego, Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła także Akademię Coachingu Relacyjnego (GDS Transmisja), Analizę Transakcyjną 101 (Institute Transactional Analysis), Szkołę Coachów ICC - International Coaching Certification, Analizę Transakcyjną w praktyce organizacyjnej i indywidualnej (GDS Transmisja).

Dodatkowo kompetencje rozwijała w Akademii Trenerów Biznesu prowadzonej przez Laboratorium Arkanów Biznesu w Katowicach. Obecnie jest w trakcie certyfikacji ICF.

Od 13 lat tworzy, współtworzy i wdraża kompleksowe programy szkoleniowe z zakresu rozwoju kompetencji pracowników, rozwoju kompetencji menedżerskich i rozwoju kompetencji osobistych.
Miejsce
Sala Konferencyjna WOIA RP
Stary Rynek 56
61-772 Poznań
Cel
Poznanie technik asertywnych i usystematyzowanie wiedzy dotyczącej asertywności. Umiejętność eliminowania sytuacji stresujących i emocjonalnych w relacjach zawodowych. Skuteczne i kulturalne wyrażanie swojego zdania, oczekiwań i poleceń.
Aby zarejestrować się na szkolenie, musisz się zalogować!