Powrót do archiwum

Szkolenie archiwalne

Storytelling i pitching - narzędzia prezentacji kreatywnych projektów w biznesie
ZP/0006/War/2018

Zasady tworzenia przejrzystych prezentacji biznesowych, logicznych treści, wykorzystania grafiki i multimediów w prezentacjach. Przedstawienie sposobów na przykucie uwagi w biznesie. Trening komunikacji w biznesie.

2018-09-13

09:45 - 10:00

Rejestracja uczestników

10:00 - 11:15

​Zasady tworzenia przejrzystych prezentacji biznesowych.

Metody tworzenia logicznych treści.
Sposoby wykorzystania grafiki i multimediów w prezentacjach.

11:15 - 12:45

Przedstawienie sposobów na przykucie uwagi - case study.

Najczęstsze błędy w tworzeniu prezentacji.
Przygotowanie do prowadzenia prelekcji/szkolenia z wykorzystaniem prezentacji.
Mowa ciała, jak sprawiać wrażenie zrelaksowanego profesjonalisty.
Sposoby artykulacji werbalnej i niewerbalnej.

12:45 - 13:00

Przerwa Kawowa

13:00 - 14:15

​Komunikat perswazyjny - jak mówić by nas słuchano.

Webowe wersje alternatywne (PPTonline,docs.google,PREZI) - co zrobić, w sytuacji awaryjnej.
Prowadzący

Absolwent politologii Uniwersytetu Szczecińskiego, gdzie specjalizował się w komunikacji międzykulturowej. Przez wiele lat związany z mediami jako dziennikarz Telewizji Polskiej Szczecin. Pełnił funkcję zastępcy dyrektora ds programowych TVP Szczecin, a także wchodził w skład zarządu Radia Koszalin. Prowadził również dział marketingu i PR w polsko - fińskiej firmie informatycznej BLStream. Od 14 lat związany ze szczecińskimi uczelniami, obecnie wydał swoją pierwszą książkę.

Miejsce
Dom Pracy Twórczej SZTUKAteria
ul. Śląska 4
70-431 Szczecin
Forma
Warsztaty
Kontakt do organizatora

91 434-74-64
zachodnio.pomorska@izbaarchitektow.pl