Powrót do archiwum

Szkolenie archiwalne

Warsztaty umiejętności zarządzania czasem oraz organizacji i efektywności pracy architekta
PO/0040/War/2016

Metody zarządzania własnym czasem i wydajnością oraz sposobami zwiększenia efektywności działania poprzez korzystanie z harmonogramów, ustalanie priorytetów i zmianę sposobu oceny ważności spraw.

Elementy składowe kosztów pracy oraz techniki prawidłowego zarządzania kosztami i należnościami.

Podstawowe zasady higieny pracy, dbanie o równowagę i rozdział pomiędzy pracą a życiem osobistym.

2018-11-29

14:30 - 15:00

Rejestracja uczestników

15:00 - 16:00

Organizacja czasu i poprawa efektywności według metody GTD Davida Allena

  • Przyczyny braku efektywności.
  • Omówienie metody GTD.
  • Schemat efektywności.
  • Omówienie poszczególnych elementów schematu.
  • Wskazówki i zalecenia.
  • Pytania.
     

16:00 - 16:15

Przerwa kawowa

16:15 - 17:15

Efektywność i motywacja

  • Zasada Pareto.
  • Analiza ABC.
  • Podstawowe zasady działania architekta w kontakcie z klientami.
  • Motywacja i sens życia.
  • Pułapki umysłu twórcy.
  • Koszty.
  • Rodzaje harmonogramów.

17:15 - 17:30

Przerwa kawowa

17:30 - 18:00

Gdzie są moje pieniądze? Odzyskiwanie należności

18:00 - 19:00

Propedeutyka negocjacji

  • Rodzaje negocjacji.
  • Nieuczciwe metody manipulacyjne w negocjacjach.
  • Style negocjacji.
  • Cele w negocjacjach.
  • BATNA.
  • Praktyczne wskazówki na temat negocjaji.
     

19:00 - 19:30

Pytania i dyskusja

Prowadzący
Architekt IARP, Wiceprzewodnicząca Rady Mazowieckiej Okręgowej Izby Architektów RP oraz redaktor informacyjny.
Od 5 lat kształci architektów z tzw. umiejętności miękkich, tj.: organizacja pracy, negocjowanie, ustalanie priorytetów zawodowych i prywatnych. Motywuje architektów, pomaga dbać o finanse, uczy jak zachować harmonię między życiem zawodowym a prywatnym.
Hobby - oglądanie ikon architektonicznych.
Miejsce
Pomorska Okręgowa Izba Architektów RP
Targ Węglowy 27
80-836 Gdańsk