Powrót do archiwum

Szkolenie archiwalne

Pełne wykorzystanie potencjału marki firmy
PO/0020/War/2019

 Uczestnicy zidentyfikują słabe ogniwa w swojej obecnej strategii budowania marki i otrzymają wskazówki dotyczące tego, w jaki sposób wdrożyć usprawnienia.
 W trakcie treningu wskazane zostają rzeczywiste szanse rozwoju marki i sposoby ich wykorzystania w pomnażaniu wartości oferowanych przez firmę.
 Wiedza z zakresu brandingu pozwoli określić podstawy potrzebne do budowania wartości marki pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz firmy.

2019-11-07

15:45 - 16:00

Rejestracja

16:00 - 17:15

Co i komu sprzedaje MARKA?

W tej części omówimy zagadnienia związane z budowaniem marki. Zastanowimy się, co zrobić, aby marka była atrakcyjna wewnątrz i na zewnątrz firmy oraz co możemy zrobić, aby uwolnić się od silnej presji bycia poprawnym w komunikacji z klientem. Po tym module będziesz wiedzieć:
  • Czym jest koszyk wartości marki i jak przekłada się na pozycję marki firmy?
  • Czym jest „Błękitny Ocean” i jak wykreować nową przestrzeń dla marki?

17:15 - 17:30

Przerwa kawowa

17:30 - 18:45

Jak zwiększyć rozpoznawalność marki w Internecie?

W tej części omówimy potencjał social mediów poprzez odziaływanie marki osobistej twórcy marki. Przeanalizujemy, w jaki sposób rewolucja internetowa zmienia sposób komunikacji i co to oznacza dla marki firmy. Po tym module będziesz wiedzieć:
  • Czego nie robić i co obniża reputację marki firmy?
  • Jakich elementów potrzebujesz do zbudowania narracji marki w celu zwiększenia potencjału sprzedażowego?

18:45 - 19:00

Przerwa kawowa

19:00 - 20:00

Jak rozwijać więzi z odbiorcami marki wewnątrz i na zewnątrz organizacji?

W tej części przeanalizujemy, o co trzeba zadbać, kiedy już budujesz markę w kontekście strategii długoterminowej np. planowanie rozwoju na międzynarodowych rynkach, podniesienie jakości i standardów itd. Omówimy w jaki sposób marka pomaga klientom dokonać wyboru Twojej oferty. Po tym module będziesz wiedzieć: 
  • Jakie są etapy budowania marki firmy i marki osobistej?
  • Jak napisać komunikat prasowy marki?
W tej części tworzymy poznamy zasady storytellingu biznesowego.
Prowadzący
Buduje autentyczne marki premium, praktyk personal branding dla CEO i przedsiębiorców, trener biznesu, mentor, prezes Akademii Marki z Klasą.
Mówca, trener wystąpień publicznych oraz konsultant ds. komunikacji w międzynarodowych korporacjach. Od 2012 roku uczestniczy w przebudowie lub tworzeniu ponad 230 marek osobistych przedsiębiorców z całej Polski. Zachęca do myślenia w wielkim stylu i brania odpowiedzialności za swoje życie i sukces zawodowy.
Współtworzyła Polski znak towarowy Marka z Klasą, zarejestrowany w Urzędzie Patentowym Rzeczpospolitej Polskiej. Jest przekonana, że budowanie marki własnego nazwiska wymaga odwagi, za tym stoją bowiem właściwe wybory w biznesie, odpowiedzialność i etyka.
Posiada tytuł Master Business Trener, level superior. Jest autorką kursu budowania marki przedsiębiorcy Personal Branding „Bądź widzialna Marką” w Akademii Marki z Klasą. Ekspertka portalu Centrum Kariery Golden Line oraz rekomendowana ekspertka przez Brand24. Autorka licznych artykułów, wypowiada się jako ekspert dla tygodnika Wprost. Prowadzi rozmowy o marce na kanale YouTube Ewa Czertak, pisze bloga. Pasjonuje ją filozofia oraz savoir- vivre.
W Akademii Marki z Klasą rozwiązuje rzeczywiste problemy przedsiębiorców, zbiera doświadczenie oraz najlepsze praktyki ze zrealizowanych kilkudziesięciu półrocznych kursów Personal Branding. Akademię tworzy wraz z wyjątkowym zespołem ekspertów.
Miejsce
Pomorska Okręgowa Izba Architektów
Targ Węglowy 27
80-836 Gdańsk