Powrót do archiwum

Szkolenie archiwalne

Asertywność w zawodzie architekta, czyli jak budować relacje z Inwestorami i Klientami w oparciu o wzajemny szacunek (warsztaty online)
WP/0016/War/2020

Świadome kształtowanie relacji zawodowych w oparciu o jakość kontaktów z Inwestorami i Klientami, obustronną satysfakcję oraz budowanie zaufania. Rola asertywnej komunikacji w relacjach.

Doskonalenie umiejętności komunikacji asertywnej/nieantagonizującej – zasady, modele i techniki.

Skuteczne i kulturalne wyrażanie swojego zdania, oczekiwań i poleceń.

Doskonalenie umiejętności stosowania technik asertywnych.

2020-05-25

14:00 - 15:30

Komunikacja asertywna - część I

• Podstawowe prawa rządzące procesem komunikacji asertywnej. Jakość w komunikacji z Klientami i współpracownikami oraz Inwestorami.
• Rozróżnianie zachowań asertywnych, między uległością a agresją. Dlaczego warto być asertywnym?
• Komunikat TY a komunikat JA, co gwarantuje szacunek i partnerstwo w komunikacji zawodowej.

15:30 - 15:40

Przerwa kawowa

15:40 - 17:00

Komunikacja asertywna - część II

• Różnica między krytykowaniem a konstruktywną krytyką. Właściwe reagowanie w sytuacji niezrozumiałej lub niesprawiedliwej krytyki.
• Umiejętność mówienia NIE. Inne techniki asertywnej komunikacji.
Prowadzący

Od 20 lat tworzy, współtworzy i wdraża kompleksowe programy szkoleniowe z zakresu rozwoju kompetencji pracowników, rozwoju kompetencji menedżerskich i rozwoju kompetencji osobistych. Na sali szkoleniowej przepracowała ponad 1100 dni.
Jest praktykiem sprzedaży V Generacji, budowania długofalowych relacji w biznesie, wdrażam future thinking i innowacyjność w biznesie. W pracy skupia się na wymyślaniu autorskich programów, tworzeniu nowych jakości w organizacjach. Koncentruje się na uruchamianiu i pokazywaniu klientom ich potencjału, możliwości oraz zasobów. Łączy doświadczenie sprzedażowe, menedżerskie i coachingowe, by jak najefektywniej wspierać klientów w procesie zmian i osiągania wymarzonych celów.
Wspiera rozwój liderów, ich zespołów oraz organizacji.
Oprócz szkoleń, specjalizuje się w tworzeniu strategii biznesowych, przygotowywaniu i uczestniczeniu w negocjacjach oraz wdrażaniu zmian w organizacjach.
Od 2007 roku jest coachem praktykiem, zrealizowała ponad 450 procesów coachingowych i mentoringowych.
Od 2008 roku jest właścicielem Metis Coaching Mentoring Szkolenia.

Miejsce
Warsztaty online

Poznań
Forma
Warsztaty