Powrót do archiwum

Szkolenie archiwalne

„Komunikacja z Klientem - typologia osobowości / style komunikacyjne ”
DS/0051/War/2020

Poznanie i rozumienie stylów komunikacji.
Nabycie umiejętności porozumiewania się z osobami różniącymi się stylem komunikacji.

2021-10-12

15:00 - 15:10

Powitanie uczestników szkolenia

Wprowadzenie do zajęć – powitanie i prezentacja celów / agendy.

 

15:10 - 15:40

Część I

Omówienie wyników kwestionariuszy / Omówienie mocnych stron i obszarów do rozwoju  każdego z 4 stylów komunikacyjnych.

15:40 - 16:30

Część II

„Spotkanie z Klientem” – rozmowa diagnozująca styl komunikacyjny rozmówcy.


 

16:30 - 16:45

przerwa kawowa

16:45 - 17:45

Część III

Tworzenie pomysłów na ofertę dla Klienta z uwzględnieniem jego stylu komunikacji.
 

17:45 - 18:00

Podsumowanie warsztatów


 
Prowadzący

Trener Komunikacji Biznesowej, certyfikowany Coach „Maxwell Leadership Certified Team”, członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców (www.mowcy.pl), psycholog.
Od roku 2003 stale aktywny w obszarze sprzedaży; 17 lat doświadczenia trenerskiego; ponad 1 100 dni szkoleniowych, w tym ponad 140 w trybie on-line; ponad 4 500 odbiorców szkoleń.
Wierzy w to, że jakość rozmów – w życiu, biznesie oraz przestrzeni publicznej – może dawać każdemu z nas ogromną satysfakcję. Dlatego inspiruje do zmian na poziomie postawy, abyśmy włączyli w sobie autentyczną ciekawość na drugiego człowieka. Wdraża pozytywne zmiany w świadomości ludzi, aby więcej słuchali, niż mówili, i chcieli obdarzać innych swoją uważnością.

Miejsce
Dolnośląska Okręgowa Izba Architektów RP
Wróblewskiego 18
51-627 Wrocław
Forma
Internetowe
Kontakt do organizatora

71 344-33-69
dolnoslaska@izbaarchitektow.pl