Powrót do archiwum

Szkolenie archiwalne

„Sprzedaż i obsługa Klienta” - warsztaty on-line
DS/0066/Std/2024

Znajomość zagadnienia z obszaru sprzedaż i obsługa klienta .

2024-07-10

15:00 - 18:00

Program szkolenia:
  • Inspiracja – jak można przekroczyć oczekiwania Klientów ?
  • Rola wizerunku i pierwszego wrażenia w kontakcie z Klientem
  • Kluczowe elementy komunikacji niewerbalnej w pracy z Klientem
  • 3 filary budowania relacji.
  • Co zyskujesz poprzez aktywne słuchanie i jak to skutecznie robić ?
  • 4 style osobowości Klientów – jak mówić, aby być dobrze zrozumianym ?
  • W jaki sposób przekazywać trudne i skomplikowane treści ?
  • Język korzyści w prezentowaniu ofert / rozwiązań Klientowi
  • Savoir-vivre w pracy z Klientem
 
Prowadzący: mgr Tomasz Markowski
Trener Komunikacji Biznesowej, Certyfikowany Coach „Maxwell Leadership Certified Team”, Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców (www.mowcy.pl), psycholog.
 
Od roku 2003 stale aktywny w obszarze sprzedaży; 17 lat doświadczenia trenerskiego; ponad 1 100 dni szkoleniowych, w tym ponad 140 w trybie on-line; ponad 4 500 odbiorców szkoleń.
 
Wierzy w to, że jakość rozmów – w życiu, biznesie oraz przestrzeni publicznej – może dawać każdemu z nas ogromną satysfakcję. Dlatego inspiruje do zmian na poziomie postawy, abyśmy włączyli w sobie autentyczną ciekawość na drugiego człowieka. Wdraża pozytywne zmiany w świadomości ludzi, aby więcej słuchali, niż mówili, i chcieli obdarzać innych swoją uważnością.

 
Miejsce
Dolnośląska Okręgowa Izba Architektów RP
Zygmunta Wróblewskiego 18
51-627 Wrocław Wrocław
Forma
Internetowe
Kontakt do organizatora

71 344-33-69
dolnoslaska@izbaarchitektow.pl