nr szkolenia: DS/0073/Std/2024
- Rozpoczęcie:
- 2024-07-10 o godzinie 15:00
- Forma:
- Internetowe
- Miejsce:
-
Dolnośląska Okręgowa Izba Architektów RP
Zygmunta Wróblewskiego 18
51-627 Wrocław Wrocław
- Kontakt do organizatora:
- 71 344-33-69
dolnoslaska@izbaarchitektow.pl
- Czas trwania szkolenia:
- 3 godz.
Szkolenie archiwalne
„Sprzedaż i obsługa Klienta” - warsztaty on-line
DS/0073/Std/2024
Znajomość zagadnienia z obszaru sprzedaż i obsługa klienta .2024-07-10
15:00 - 18:00
Program szkolenia:
Prowadzący: mgr Tomasz Markowski
Trener Komunikacji Biznesowej, Certyfikowany Coach „Maxwell Leadership Certified Team”, Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców (www.mowcy.pl), psycholog.
Od roku 2003 stale aktywny w obszarze sprzedaży; 17 lat doświadczenia trenerskiego; ponad 1 100 dni szkoleniowych, w tym ponad 140 w trybie on-line; ponad 4 500 odbiorców szkoleń.
Wierzy w to, że jakość rozmów – w życiu, biznesie oraz przestrzeni publicznej – może dawać każdemu z nas ogromną satysfakcję. Dlatego inspiruje do zmian na poziomie postawy, abyśmy włączyli w sobie autentyczną ciekawość na drugiego człowieka. Wdraża pozytywne zmiany w świadomości ludzi, aby więcej słuchali, niż mówili, i chcieli obdarzać innych swoją uważnością.
- Inspiracja – jak można przekroczyć oczekiwania Klientów ?
- Rola wizerunku i pierwszego wrażenia w kontakcie z Klientem
- Kluczowe elementy komunikacji niewerbalnej w pracy z Klientem
- 3 filary budowania relacji.
- Co zyskujesz poprzez aktywne słuchanie i jak to skutecznie robić ?
- 4 style osobowości Klientów – jak mówić, aby być dobrze zrozumianym ?
- W jaki sposób przekazywać trudne i skomplikowane treści ?
- Język korzyści w prezentowaniu ofert / rozwiązań Klientowi
- Savoir-vivre w pracy z Klientem
Prowadzący: mgr Tomasz Markowski
Trener Komunikacji Biznesowej, Certyfikowany Coach „Maxwell Leadership Certified Team”, Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców (www.mowcy.pl), psycholog.
Od roku 2003 stale aktywny w obszarze sprzedaży; 17 lat doświadczenia trenerskiego; ponad 1 100 dni szkoleniowych, w tym ponad 140 w trybie on-line; ponad 4 500 odbiorców szkoleń.
Wierzy w to, że jakość rozmów – w życiu, biznesie oraz przestrzeni publicznej – może dawać każdemu z nas ogromną satysfakcję. Dlatego inspiruje do zmian na poziomie postawy, abyśmy włączyli w sobie autentyczną ciekawość na drugiego człowieka. Wdraża pozytywne zmiany w świadomości ludzi, aby więcej słuchali, niż mówili, i chcieli obdarzać innych swoją uważnością.
Miejsce
Dolnośląska Okręgowa Izba Architektów RPZygmunta Wróblewskiego 18
51-627 Wrocław Wrocław
Forma
InternetoweKontakt do organizatora
71 344-33-69
dolnoslaska@izbaarchitektow.pl